Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~HaIPeIeS | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany06.10.2009 @17:20:39 ostatnio na stronie29.08.2016 @13:38:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty195 komentarze1115 posty na forum1

komentarze
~MagikMK    21.02.2010 @11:41:09
Dzięki
~DolceFragola    08.02.2010 @21:40:30
dziękuję
~DolceFragola    08.02.2010 @20:09:33
obróbka
~MagikMK    27.01.2010 @23:35:40
To gratuluje sprzętu , czeka Cię dużo pracy bo już nie będzie można zwalić winy na aparat ;P

Pozdrawiam
~MagikMK    27.01.2010 @21:53:29
Ja kupiłem statyw za 48zł polecam do naszych aparatów niczego magicznego nie trzeba a często się przydaje
~paulina91xxx    24.01.2010 @21:41:38
heh. http://www.fotografiepaulina.bo.pl - patrz i ucz się od mistrza :D
(a tak na serio to po prostu popatrz sobie w wolnej chwili
a nóż, widelec, łyżeczka... i zainspirujesz się )
I ja nie jestem zła= wpadaj do mnie częściej, niekoniecznie z ocenami
_______
"Patrzyć bez zawiści, jak inni osiągają sukcesy,
do których samemu się dąży, to wielkość!"
~paulina91xxx    24.01.2010 @21:29:56
Nie sugeruj mi że kłamię, bo Cię zniszczę
_______
"Patrzyć bez zawiści, jak inni osiągają sukcesy,
do których samemu się dąży, to wielkość!"
~Evanka    18.01.2010 @21:42:11
czekając na Twoją odpowiedź trzeba coś robić ;]
~Evanka    12.01.2010 @16:36:34
nieprędko, oj nieprędko..
-czarodziejoz    10.01.2010 @12:44:14
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci
~Evanka    10.01.2010 @10:25:52
kiedy zawitasz z czymś nowym?
~Ewline    03.01.2010 @18:37:43
oczywiście że można, zapraszam
~Avaruial    03.01.2010 @14:27:32
"niektórzy uważają, że robię dobre zdjęcia.. pomimo tego, że robię zdjęcia zwykłą cyfrówką.. "
Uważasz, że sprzęt ma aż tak duży wpływ? Nie sprzęt czyni fotografa
_______
I'm the real Rocknrolla. I want a fucking lot.


http://my-ordinary-story.blogspot.com/
~incorrect    03.01.2010 @13:01:19
a ja czekam na efekty z olympusa
_______
lubie kaktusy. ^^
~Evanka    02.01.2010 @19:00:14
cholera..duża GO. ;]
~Evanka    02.01.2010 @13:28:41
mała GO nie była wskazana. no, ale rozumiem. w końcu to tylko cyfrówka.
~Ewline    01.01.2010 @22:43:00
Dzięki za szczerość przede wszystkim ^^ Nowy Rok jak najbardziej ale każda chwila jest dobra by coś zacząć.
Niewyczerpanych artystycznych wizji w Nowym Roku!
~slw    30.12.2009 @23:00:27
a no było. : D
~slw    30.12.2009 @20:31:28
w jakim sensie znane? ; D
~Evanka    29.12.2009 @21:31:51
albo ja wymyślam..
~Evanka    27.12.2009 @23:15:21
nawet nie pomyślałam, że to było pisane z myślą o mnie, ale pomyślałam, że muszę w końcu wrócić z jakimiś nowymi pracami tutaj.
~czarnapomarancza    27.12.2009 @20:24:14
(: !
_______
No one can see the things I see!
~czarnapomarancza    27.12.2009 @14:56:59


rozumiem..
czemuś zwykłemu nadać niezwykłości..
zatem życzę Ci tego wszystkiego!
limit pytań mi się wyczerpał.
Kiedyś o coś jeszcze zapytam..
na dziś kończę (:
_______
No one can see the things I see!
~czarnapomarancza    25.12.2009 @21:12:48
tak wiem wiem , juz wiem

tez mam zwykła cyfrówkę, i pragnę tego co Ty... znaczy się lustrzanki
ale kiedyś na pewno dorobimy sie tego o czym marzymy..
z reszta więcej sie docenia to na co sie dłużej pracuje.. tez byle nie za długo;P
co do zdjęć nie powiem mi sie podobają.. maja swój urok.. pokazują to jak Ty widzisz swiat.. dobry jesteś.. a jesli ktos jest dobry potrafi zrobić coś z niczego.. Ty tez potrafisz tylko niestety brak Ci dobrego aparatu.. zawsze sie czuje ten niedosyt ten brak satysfakcji.. ze wie sie ze majac cos lepszego byłoby sie lepszym..
prawda prawda to ale patrz jak piękne zdjęcia robisz , szczególnie dobre sa te z robakami

co masz na myśli mowiac mroczne ciemne klimaty...?
wiem zadaje duzo pytan..:P
_______
No one can see the things I see!
~czarnapomarancza    25.12.2009 @19:24:44
czyli nie jestem z tym sama;P
cieszy mnie to i jednocześnie zasmuca...aleee każdy w końcu wyrasta , dorasta.. damy damy

powiedz mi jeszcze co takiego widzisz w tym całym fotografowaniu żuczków, ślimaczków robaczków...? serio ie to kreci?;P
_______
No one can see the things I see!
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt